تیم نوجوانان دختر بندرعباس به نمایندگی از هرمزگان در مسابقه کشوری سبک نیو کونگ‌فو شرکت کرده و مقام سوم تیمی در بخش سلاح سرد را به دست آوردند.

کونگ‌فو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس هیات کونگ‌فو بندرعباس اعلام کرد: مسابقه فرم ممای اوسیما سبک نیو کونگ‌فو به میزبانی خراسان رضوی به صورت آفلاین و آنلاین با نظارت کامل فدراسیون برگزار شد و ۱۲ استان در این رقابت‌ها حضور داشتند. ۱۱ بانوی کونگ‌فو کار شهرستان بندرعباس در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقه شرکت کردند که در پایان تیم استان هرمزگان در رده سنی نوجوانان موفق به کسب مقام سوم دربخش سلاح سرد شد.

مسلم عاشوری افزود: در این دوره از مسابقه «زهرا لایق‌نژاد» در رده نونهالان، «دایانا گل مرادی»، «فاطمه گردکانی»، «ریحانه ربیعی» و «زهرا ربیعی» در رده سنی نوجوانان، «سحر مسافری»، «زهرا احمدی»، «سیما کهنسال»، «مریم محمدحسینی» و «هنگامه امامدادیان» در رده سنی جوانان و «فاطمه امامدادی طارمی» در رده بزرگسالان تیم هرمزگان را تشکیل می‌دادند.  در بخش اجرای سلاح سرد در رده سنی نوجوانان «فاطمه گردکانی»، «دایانا گل مرادی»، «ریحانه ربیعی» و «زهرا ربیعی» همگی مقام سوم را کسب کردند.  در بخش اجرای فرم در رده سنی نوجوانان «زهرا ربیعی» با اجرای فرم قهوه‌ای مقام سوم و در رده سنی جوانان «فاطمه سرتکی» با اجرای فرم آبی مقام سوم را به دست آوردند.

کد خبر 586520

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha